Ostajaorganisaatio
Tampereen Aikuiskoulutussäätiö sr
Hankinnan otsikkotiedot
Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK - CRM-järjestelmän hankinta
Hankinnan tyyppi
Sopimuksen tyyppi
Palvelut
    Hankinnan lyhyt kuvaus
    Lyhyt kuvaus

    Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK on monialainen ammatillinen kouluttaja ja työelämän kehittäjä. Vuosittain TAKKissa opiskelee yli 13 000 aikuista ja henkilöstöä on n. 300. TAKKia ylläpitää Tampereen Aikuiskoulutussäätiö sr.TAKKin tämän hetkinen asiakashallintajärjestelmä on tulossa elinkaarensa päähän.TAKK hakee nykyisen järjestelmän tilalle pilvipohjaisena palveluna tarjottavaa CRM-järjestelmää, joka tarjoaa nykyistä joustavammat mahdollisuudet asiakashallinnan kehittämiselle ja laajentamiselle. CRM-järjestelmän tulee tarjota kattavan yritystietokannan, jota TAKK pystyy joustavasti rikastamaan omalla asiakastiedollaan muista omista järjestelmistään. Tulevan CRM-järjestelmän halutaan myös skaalautuvan joustavasti käyttäjämäärän muutosten mukaisesti.

    Hankintanimikkeistö
    Pääasiallinen CPV-koodi
    Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
    Aluekoodi
    NUTS-koodi
    • Länsi-Suomi (FI19)
    Pääasiallinen suorituspaikka
    Menettelyn luonne
    Avoin menettely
    Ostajaorganisaatio
    Tampereen Aikuiskoulutussäätiö sr
    Hankinnan otsikkotiedot
    Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK - CRM-järjestelmän hankinta
    Hankinnan tyyppi
    Sopimuksen tyyppi
    Palvelut
      Hankinnan lyhyt kuvaus
      Lyhyt kuvaus

      Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK on monialainen ammatillinen kouluttaja ja työelämän kehittäjä. Vuosittain TAKKissa opiskelee yli 13 000 aikuista ja henkilöstöä on n. 300. TAKKia ylläpitää Tampereen Aikuiskoulutussäätiö sr.TAKKin tämän hetkinen asiakashallintajärjestelmä on tulossa elinkaarensa päähän.TAKK hakee nykyisen järjestelmän tilalle pilvipohjaisena palveluna tarjottavaa CRM-järjestelmää, joka tarjoaa nykyistä joustavammat mahdollisuudet asiakashallinnan kehittämiselle ja laajentamiselle. CRM-järjestelmän tulee tarjota kattavan yritystietokannan, jota TAKK pystyy joustavasti rikastamaan omalla asiakastiedollaan muista omista järjestelmistään. Tulevan CRM-järjestelmän halutaan myös skaalautuvan joustavasti käyttäjämäärän muutosten mukaisesti.

      Hankintanimikkeistö
      Pääasiallinen CPV-koodi
      Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
      Aluekoodi
      NUTS-koodi
      • Länsi-Suomi (FI19)
      Pääasiallinen suorituspaikka
      Menettelyn luonne
      Avoin menettely